Alla inlägg den 4 september 2010

Av Megan Vigetun Haughey - 4 september 2010 18:09

En felfri runda på 80 cm! Katja kändes jävligt framåt, sen jag bytt ring på bettet, har hon fått myyycket mer bjudning framåt! Omhoppningstiden gick på 22,4 sekunder! :D Dumt nog fanns det ett ekipage som gick på 19 sekunder, damn it. Men är nöjd som fan endå!

90 cm gick det oxå jättebra på. Katja var däremot lite för framtung mot 3an, så 4 fel blev det. Men är ändå nöjd som fan, det såg jättebra ut sa mamma o dom!

Caitlin hoppade samma klasser, hon hoppade inte omhoppning däremot. Men hon kom felfritt på båda klasserna! YAY! En lyckad tävlingsdag säger jag bara :)

Grattis till Bella som vann sin klass! :)

    

  

   Foton: Bella Wallén :)

http://iwallen.blogg.se !

Pusshej!<3

Min presentation


Jag heter Megan o kallas för Megsie. Jag bor på en hästgård i Uppsala Tierp, jag har världens bästa ponny som jag haft i snart 2 år
Jag tränar o tävlar en massa med henne o älskar stunderna i stallet!

Fråga megsie

1 besvarad fråga

OMRÖSTNING :)

Random; Vilken bokstav börjar du på? x)
 A,B,C,D,
 E,F,G,H
 I,J,K,L
 M,N,O,P
 Q,R,S,T
 U,V,W,X
 Y,Z,Å,Ä eller Ö

Min kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Snoka i min blogg :)

Megsies senaste inlägg'

Mina kategorier'

Här finns arkiven! ;)

Rekommenderade bloggar :)

No idea vad det är, heter iaf RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards