Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Härlig blogg

Av Megan Vigetun Haughey - 24 september 2010 20:25

Jag börjar nästan fatta varför jag knappt har nåra läsare.. eheh

Sitter o lyssnar på ROCKSTAR - RIHANNA

Jag vet att det inte är en fet hitt men den är ganska ssschön tycker me :)

EMMA SIRI CECILIA SEGER är här! (yy) Hon o cait drog till unkan medans jag inte får för jag är tydligen för liten >.< När man äntligen är 13 år o tillräckligt gammal för att få va där på kvällarna, så får man inte ... that sucks..

Nej men shit min häst har vilat i nu 2 dagar på raken! :O Emilia är sjukling så hon kunde inte rida med mig så det vart väl inge mer med den saken... Den dumma saken!

Awell, TGIF! Thank God It's Friday! Det enda som suger är att jag har en spanska läsa på siffrorna 13-49, shit. Whatever, chips o läsk o film blire när cait o siripiri kommer hem! :)

En typ 2 år gammal bild på oss tre haha! :) O jag var blond... Pluttiga (a)

 

Skriv gärna vad ni har för er ikväll eller ja, i helgen :)

Puss, ha en bra fredag!

 
 
sandraafransen.bloggplatsen.sea

sandraafransen.bloggplatsen.sea

25 september 2010 12:45

hejsan! hur länge har du ridigt?
jag har oxå en egen häst han heter fridol och är en d ponn arab/fjording
va är din för ras?
besök gärna min blogg !

http://sandraafransen.bloggplatsen.se

Megan Vigetun Haughey

25 september 2010 19:03

Jag har ridit i 4 år :) Självdå ? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Megan Vigetun Haughey - 23 januari 2011 17:48


Shit vad längesedan det var jag skrev här ju   Nej men jag har min andra blogg så ni vet ; megvigetun.blogg.se Det är väl som det är, jag har färgat håret, jag har växt, osv. Här har ni en bild på hur jag ser ut nu ;>   Ser kanske int så an...

Av Megan Vigetun Haughey - 16 oktober 2010 09:47

Jag byter tillbaka till blogg.se, bara så ni vet. samma domän fast blogg.se puss :* ...

Av Megan Vigetun Haughey - 16 oktober 2010 09:35

Jag vaknade kvart över sex imorse pga att caits dampkanin bet tag i sin toalett o slängde den i gallret 24/7, toppen. Kunde typ inte somna om efter det, så då spelade jag lite nintendogs på nintendo ds'et, de var väl typ awesome  Vid halv nio gic...

Av Megan Vigetun Haughey - 15 oktober 2010 19:30

TAGGAD! Kom precis in från stallet  Jag mockade o fixade, u know , så skrittade jag typ 8 varv på volten hon får ju inte bli stel för imorn ^^, Eh, har jag sagt att det är tävling i helgen ? Har jag säkert men iaf, ska tävla 80 cm o 90 cm. Jag sl...

Av Megan Vigetun Haughey - 15 oktober 2010 17:14

Idag var det skola som vanligt, bleh.. Men det roliga var att vickan kom o hälsade på! :) Min första kompis i klassen när jag flyttade till tierp, hon går på en annan skola nu men. Har känt na i 3 år :) Hon har vart min allra bästavän en gång i tiden...

Min presentation


Jag heter Megan o kallas för Megsie. Jag bor på en hästgård i Uppsala Tierp, jag har världens bästa ponny som jag haft i snart 2 år
Jag tränar o tävlar en massa med henne o älskar stunderna i stallet!

Fråga megsie

1 besvarad fråga

OMRÖSTNING :)

Random; Vilken bokstav börjar du på? x)
 A,B,C,D,
 E,F,G,H
 I,J,K,L
 M,N,O,P
 Q,R,S,T
 U,V,W,X
 Y,Z,Å,Ä eller Ö

Min kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Snoka i min blogg :)

Megsies senaste inlägg'

Mina kategorier'

Här finns arkiven! ;)

Rekommenderade bloggar :)

No idea vad det är, heter iaf RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards