Alla inlägg under september 2010

Av Megan Vigetun Haughey - 30 september 2010 18:59

jag slutar blogga nu. skiter i't o tar tag i andra viktigare saker. vi ses väl nån gång :)

HEJDÅ BLOGGPLATSEN!

Av Megan Vigetun Haughey - 25 september 2010 19:03

Jag, Siri o Cait tog tåget till Uppis idag (y) Jag hade 300 spänn men 50 gick till tågresan dit, jag fick låna caits skolkort hem. Det var meningen att jag skulle köpa ett par nya jeans men dom jag ville ha var asdyra så det blev äta på donken, köpa en tröja o ett par trosor från New Yorker :) Sen träffade vi på Nias oxå, var ett tag sen det. Typ nästan ett år... Awell, dagen vart lyckad iaf!

Jag har bestämt mig för att byta stil till "pojkflicka" stilen! Har älskat den stilen hur länge som helst men aldrig provat på den. Men det är typ att ha häng, t-shirt o en stor huvttröja, o typ converse o sånt (:

Aja, ska äta middag nu puss!<3

Av Megan Vigetun Haughey - 24 september 2010 20:25

Jag börjar nästan fatta varför jag knappt har nåra läsare.. eheh

Sitter o lyssnar på ROCKSTAR - RIHANNA

Jag vet att det inte är en fet hitt men den är ganska ssschön tycker me :)

EMMA SIRI CECILIA SEGER är här! (yy) Hon o cait drog till unkan medans jag inte får för jag är tydligen för liten >.< När man äntligen är 13 år o tillräckligt gammal för att få va där på kvällarna, så får man inte ... that sucks..

Nej men shit min häst har vilat i nu 2 dagar på raken! :O Emilia är sjukling så hon kunde inte rida med mig så det vart väl inge mer med den saken... Den dumma saken!

Awell, TGIF! Thank God It's Friday! Det enda som suger är att jag har en spanska läsa på siffrorna 13-49, shit. Whatever, chips o läsk o film blire när cait o siripiri kommer hem! :)

En typ 2 år gammal bild på oss tre haha! :) O jag var blond... Pluttiga (a)

 

Skriv gärna vad ni har för er ikväll eller ja, i helgen :)

Puss, ha en bra fredag!

Av Megan Vigetun Haughey - 24 september 2010 11:09

Sitter har musik i skolan.

Okejj, jag vill bara säga att jag älskar honungsmackor! :) Ska äta det när jag kommer hem ^^,

Jag är älskar att spela gitarr
 oxå ;P vi syns senare! ;)

Av Megan Vigetun Haughey - 22 september 2010 20:27

Tisdag: Gick i skolan, efter skolan drog jag först med lottis hem för mamma, helene, cait o julia o anna ha ett möte hemma där.

Efter det åkte jag med mamma till fotografen för jag håller på att fixa ett ID-kort o bankkort :)

Efter det hade vi hoppträning för sanna. jag, emilia o cait alltså. Det gick jättebra! :) Vi hoppade först en 2-kombination, högsta hindret var 1 meter :) Sen hoppade vi en 3-kombination på 1,5 meter högsta, det gick jättebra hon rev inte eller stanna en enda gång! :)


Onsdag: Var med Emilia o syster o kollade på sex and the city. Sen drog vi till bil o MC skolan för cait skulle plugga lite. Vid klockan 6 red vi på banan, Katja gick jättefint, var bara lite stressad o het på slutet, men efter att gjort många halvhalter o sån skit lugnade hon ner sig ((: Sen fick lillsöt thea skritta av Katja medans jag ledde na :) Det var väl allt för idag :)

Puss!<3

Av Megan Vigetun Haughey - 20 september 2010 21:11

Dagen började med att genomlida skolan i 6 timmar, men man överlever :)

Efter skolan så gick jag o cait till cykelstället o caits cykel var stulen! :O

Medans cait fortsatte att leta med kevin o kim, gick jag o mötte mila på bennys :) Sen efter vi suttit ett tag där så drog vi hem till mig o fixade i stallet :) Då ringde cait o sa att hon hade hittat cykeln utanför en lägenhet :O Det hela är invecklat men den vart iaf stulen av hennes f.d bästavän. Snacka om att sjunka lågt ._.

Iaf så red jag, cait o mila ut tidigare idag :) Det gick bra, Katja var jätte pigg o glad som vanligt (: Nu ska jag äta kvällsmat med caitie, fiskpullar med potäter (y)

  Iförsig är bilden typ ett halvår gammal, men iaf. Två månader... har saknat sönder dig! Älskar dig det är du o jag nu förevigt!<3

Av Megan Vigetun Haughey - 19 september 2010 08:37

Katja tänker inte som alla andra. Hon är nog ta mig fan den smartaste hästen jag sett!

Hade Katja hoppat 4bn på kombinationen, hade hon kraschat igenom. Hon hade inte styrkan, hon kom alldeles för nära på hindret. Hon tog ett sånt djärvt hopp på 4an så hon kom jätte nära 4bn, så det hade inte gått bra i vilket fall som helst. Visst, jag flög av, men ingen av oss tog en fysisk skada så det gjorde inget. Däremot hade vi gjort illa oss om hon hade hoppat o allt hade blivit fel. Så Katja nitade inte för höjden, hon gjorde rätt som lät bli. Bara dom korkade hästarna skulle ta den där risken, föresten så hjälpe jag inte Katja så mkt på 4an så det blev ju helt fel kan jag säga.

Det har jag insett nu, men iaf så ska vi träna på kombinationer hemma nu, träna på att få ett snabbt med samlat tempo emellan, få fram energin och förstås måste jag träna min sits o så! L:B får vila 1 eller 2 helger, så tävlar jag L:C medans! Så när vi har tränat stenhårt på detta, ska vi komma tillbaka o sopa banan på L:Bn! :))

Katja räddade oss båda på sitt sätt, min vise kloke sötponny, <3

Av Megan Vigetun Haughey - 19 september 2010 08:34

Jag vet lite sent men hade glömt bort hahah ^^, men här är det iaf nu

Vilken är din favorit hundras?
Collie/Border Collie  
  10 %
Schäffer  
  0 %
Pitbull  
  20 %
Goldenretriver  
  10 %
Chihuahua  
  10 %
Dvärg pincher  
  0 %
Shetland cheepdog  
  0 %
Annan  
  50 %

Min presentation


Jag heter Megan o kallas för Megsie. Jag bor på en hästgård i Uppsala Tierp, jag har världens bästa ponny som jag haft i snart 2 år
Jag tränar o tävlar en massa med henne o älskar stunderna i stallet!

Fråga megsie

1 besvarad fråga

OMRÖSTNING :)

Random; Vilken bokstav börjar du på? x)
 A,B,C,D,
 E,F,G,H
 I,J,K,L
 M,N,O,P
 Q,R,S,T
 U,V,W,X
 Y,Z,Å,Ä eller Ö

Min kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Snoka i min blogg :)

Megsies senaste inlägg'

Mina kategorier'

Här finns arkiven! ;)

Rekommenderade bloggar :)

No idea vad det är, heter iaf RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards