Alla inlägg under juli 2010

Av Megan Vigetun Haughey - 31 juli 2010 17:17

Här hittade jag på facebook, gamla bilder för säkert snart ett år sedan. Som jag såg ut! I början hängde jag med fjortisvänner, hade gummisnoddar på smalbenen, o ansiktet fullt med smink... Senare, dissade jag stilen, målade tjocka svarta streck runt ögonen, satt upp håret i nån slags emo frisyr, o använde en fakepiercing (fick inte pierca för mamma)

Saknar håret between that, på den högra bilden...

   Hahah, ångrar mig nu. Går aldrig tillbaks dit!

  

Av Megan Vigetun Haughey - 31 juli 2010 12:41

Jag o lottis sitter o diskuterar (y)

Vi har bestämt att vi vill börja på teater skola :p Jag har alltid velat bli skådespelare, så nu ska man satsa :) Har precis käkat flingor, har lånat ut ponnie igen så har typ inget att göra...

Vi har bestämt, jag ska lära lottis en massa engelska o sånt, osså ska vi flytta till LA, o vi ska läsa till skådespelare! Vi ska självklart ha ett eget litet stall på gården, där vi har våra hästar! Vi kommer säkert inte ha råd bara därför... :p

Vi ska gå gymnasiet i sverige, men collage går vi i USA :) Jag är ju halvamerikan så det borde inte bli så svårt

  

Av Megan Vigetun Haughey - 30 juli 2010 20:05

Jag bakade nyss en fin kladdkaka, förrigår failade jag o lottis när vi bakade, nu gick det bättre (a)

Hon slaggar här inatt (yy)

Vi är oskiljaktiga! Vi har så mycket gemensamt!

  • Vi båda flyttade från en storstad till en byhåla
  • Vi båda är född 1997
  • Vi båda är hyperaktiva
  • Vi båda älskar hästar
  • Vi båda har en storasyster född 1995
  • Ett plus är att dom två oxå är bff (y)
  • Vi båda har en liten diggitalkamera (ett måste att skriva upp)
  • Vi går båda i samma klass
  • Vi är lika korta
  • Vi har typ en likadan frisyr

   Slurp :d :)

  Världens sötaste bild.... >.< ibland får man bjuda på sig själv (y) ;)    Ser dessutom asblek ut.... ;P

  

Av Megan Vigetun Haughey - 30 juli 2010 12:14

Igår åkte jag hem till Lottis, vi tältade inatt heheh :) Vi hade jätteskoj, käkade chis o drack läsk, busringde till heta linjen :]

Katja vilar idag så har typ inget o göra, lottis o jag ska dra till affären snart!


Svar på kommentar!

Haha, tack för den (y) inte för att bilden var snygg men.... ._.

  

Av Megan Vigetun Haughey - 29 juli 2010 17:43

På bara 10 dagar har mina besökare ökat med 33 läsare! Fortsätt så hörni, blir jätteglad då :)

Jag vet att jag har varit en dålig uppdaterare den senaste tiden, hittar inte min kameras batteri laddare så den är ju urladdad, o mobilkameror suger >.<

Vilken oväder det är ute då! Oskade o blixtrade nära uppsala i natt, inte ens dom läskiga fladdermössen vågade sig fram! Hela mitt rum lös upp av blixten, riktig jävel! Vaknade vid klockan 12 imorse, pallade inte bry mig om alarmet mitt, heh ;p

Jag o lottis gick ut o plocka in etram o katja till stallet, båda var alldeles dyngsura! Lät dom stå inne i några timmar tills regnet försvann, så tog vi ut dom igen. Nu är lottis hemma, o jag var generös o lånade ut min hest till bella (a) :) Bråkade med pappa, så var arg o vill inte rida när jag är arg :/ Men rider i övermorn, för imorn vilar katja. O den 8nde augusti åker jag på ridläger! Kommer inte blogga där, så kommer skriva ett lååångt inlägg när jag kommer hem :)

Bloggen hade brist på fula bilder.... :p

   Grrr.... het >.<

  

Av Megan Vigetun Haughey - 29 juli 2010 17:39

Här kommer veckans omröstnings resultat!

Fokis: 44.4 %

Kenza: 33.3 %

Kissie: 11.1 %

Paow: 11.1 %

Dessie: 0 %

Blondinbella: 0 %

Nu kommer jag lägga ut en ny, glöm inte att rösta igen! :)

Av Megan Vigetun Haughey - 28 juli 2010 14:48

Ridningen gick bra idag, red tidigt på morgonen, typ halv elva :) Var så fint väder ute ju! Vi körde ett markarbetespass, trava o gallopperade över bommar, red på en volt o så :) Gick jättebra, bara det att Katja var lite stel i början, men sen lättade typ 20 min senare :) Red i cirka en timme. Sedan kom lottis hit, vi har det trevlans (y) Jag är hungrig.. Haha jag åt för bara 2 timmar sedan ;P

Nu ska vi hitta pånått, vene vad men vi får se :)

  

Av Megan Vigetun Haughey - 28 juli 2010 10:00

Hehe, visst är jag duktig? Gick upp klockan 9 morse, stolt 

Hade fullt upp igår, han inte blogga, så bloggar nu ist :)

Efter städningen i stallet så beställde jag en pizza, mums :) Efter det red jag på volten med cait, jag körde först lite dressyr (gå i form, flytta för skänkeln, osv)

Efter det hoppade jag lite på slutet  Vi hoppade 85 cm på ett räcke, o 80 cm på en oxer. Vi kom lite snävt o fel första gången på räcket så hon vägra, men när jag tog en större sväng o kom med mer fart, så hoppade hon såå fint över det 

Sedan efter det stretchade jag o så, släppte ut na i hagen med Klavis :) Direkt efter kom den snygga hingsten vi fått låna :) Skitfin, 6 år gammal!

Här kommer bilderna :D

Min poniehest Katja :)

   Syster o hennes häst Balaklava :D

   Knäppte lite bilder på en av kattungarna våra oxå :)

      Haha maaauuleeen :D  

Det var dom bilderna,

nu kommer bilderna på den snygga hingsten :D

Namn: Apollo

Ålder: 6 år

Ras: lusitano

Färg: Appelgrå :)

Hade tyvärr inga bilder när jag red för ingen kunde knäppa :/ Aja, detta får duga :)

  

Min presentation


Jag heter Megan o kallas för Megsie. Jag bor på en hästgård i Uppsala Tierp, jag har världens bästa ponny som jag haft i snart 2 år
Jag tränar o tävlar en massa med henne o älskar stunderna i stallet!

Fråga megsie

1 besvarad fråga

OMRÖSTNING :)

Random; Vilken bokstav börjar du på? x)
 A,B,C,D,
 E,F,G,H
 I,J,K,L
 M,N,O,P
 Q,R,S,T
 U,V,W,X
 Y,Z,Å,Ä eller Ö

Min kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Snoka i min blogg :)

Megsies senaste inlägg'

Mina kategorier'

Här finns arkiven! ;)

Rekommenderade bloggar :)

No idea vad det är, heter iaf RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards