Alla inlägg under augusti 2010

Av Megan Vigetun Haughey - 31 augusti 2010 10:15

Jag uppdaterar dåligt. Badbad me..

Hade inte tid att blogga igår, vart så sent. Nu sitter jag o chillar vid skoldatorn, man har ju inget annat att göra på rasterna?

Igår: Hoppade hinderbana med Cait :) Hoppade 90 cm på hela banan! Katja hade ett bra tempo, kanske lite för högt men det måste hon ha ifall hon ska hoppa sådär högt :) Det gick iaf skitbra, när vi skulle hoppa vattenmattan, hoppade etram före o svätte grus så det verkligen lät, då vart katja skiträdd o sprang åt sidan, jag bah flög wiie :p Nästa gång vi red mot hindret så hoppade hon, min duktiga ponnie <3

I helgen ska jag tävla på västanå 80 o 90 cm, hoppad det går bra! Sist jag tävlade 90 vart jag ju utesluten >.<

And so on, nu börjar min nästa klass! Pusshej!<3

Av Megan Vigetun Haughey - 29 augusti 2010 21:01


JAG ÄR EN BITCH!

indiska maten var god, by the way.

Av Megan Vigetun Haughey - 29 augusti 2010 18:14

Ska åka o äta indiskt nu. Vi hörs senare!

       Ego boost+kissemiss

Av Megan Vigetun Haughey - 28 augusti 2010 13:27

Äntligen sovmorgon! Förra helgen var det ju 2 dagars tävling, idag fick jag sova hur länge jag vill!

Fast ändå sov jag inte så länge, typ till klockan 10. Men sov i över 10 timmar iaf.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, igårkväll red jag o Cait o plockade undan natur hindrerna typ nio på kvällen, lite creepy.

Awell, idag blir det väl att bara ta det lugnt. Kanske göra min 10 meters läxhög, mehehe....

En sak jag är glad över är att trots att min blogg är så ointressant som den kan bli, så är det över 10 st som läser min blogg dagligen (yy' Den här månaden har jag totalt haft typ 176 besökare :)

Ciosa har parat sig 2 gånger har hon fastnat (nu ska vi inte gå in på detaljer här, ehum)

Iaf så ska vi spara en tik från kullen som ska bli min o helenes! Iiiih jag ska få en valp, fattar ni!? EN BEBIS!

Åh vad jag är glad just nu

   Världens finaste valpar kommer dom två få tillsammans... Om ni undrar så är Ciosa är den bruna, o Ice (hanen) är den gråa♥

Hejsvejjs♥

Av Megan Vigetun Haughey - 27 augusti 2010 17:22

Sitter o tittar på Willy Wonka and the chocolate factory, den gamla versionen ofc! :)

Kollade tidigare på Kill Bill med Julia o Cait, sitter nu med farsan!

Vet ni vad pappa sa när vi hade sett biten då den dära borskämda ungen skrek på sin pappa?

Right now, I love you more than ever!

Hehe! ;) Okejj, min nya mobil kommer typ på måndag, får ett nytt simkort oxå.

Antar att den jäveln som tog min kom undan trots allt, bara att förlåta gud o glömma. Telefoner finns överallt

Jag vill berätta mer, men nu ska jag glotta på filmen ist!

Aja, pussokram!

Av Megan Vigetun Haughey - 27 augusti 2010 10:15

Förlåt för att jag kanske inte har varit aktiv på bloggen, ska ändras.

Men jag skriver mer ikväll, har lektion nu. Puss <3

Av Megan Vigetun Haughey - 24 augusti 2010 15:32

Tänker du följa min blogg? :)
Kanske 

  16.7 %
Tittar in ibland, men följer inte 

  16.7 %
Ja absolut! 

  66.7 %
Nej, den suger. 

  0 %

Så kul! Inte en enda röstning om att min blogg suger. Jag som var beredd på det hah ;) Tack ni som gillar min blogg!


Av Megan Vigetun Haughey - 24 augusti 2010 15:19

O jag tror att jag har fattat....




Vem som tagit min mobil. Jävla fitta du är isf...

Sitter med Lottis o läser om buddhism,hehe.

Ojj, vad kul denna blogg är! Not. Här får ni iaf en bild från igår när jag o min familj grillade ute i skogen. Mysigt :)

  Jag gör allt för er, min familj <3

Min presentation


Jag heter Megan o kallas för Megsie. Jag bor på en hästgård i Uppsala Tierp, jag har världens bästa ponny som jag haft i snart 2 år
Jag tränar o tävlar en massa med henne o älskar stunderna i stallet!

Fråga megsie

1 besvarad fråga

OMRÖSTNING :)

Random; Vilken bokstav börjar du på? x)
 A,B,C,D,
 E,F,G,H
 I,J,K,L
 M,N,O,P
 Q,R,S,T
 U,V,W,X
 Y,Z,Å,Ä eller Ö

Min kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Snoka i min blogg :)

Megsies senaste inlägg'

Mina kategorier'

Här finns arkiven! ;)

Rekommenderade bloggar :)

No idea vad det är, heter iaf RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards